Ich bin es Mami vo 3 Mäitli und arbeite a de Hochschuel in Wädenswil. Als Uusglich zu de Arbet dihei und im Gschäft han ich verschiedeni Hobbys.

Eis vo dene Hobby, s’Seife siede, het dezue gführt, dass ich viel z’viel Seife gha han, au no nachdem ich alli Verwandte demit beschenkt han.

Somit isch d’Idee im 2007 gebore an Bruggemärt uf Adliswil z’gha.

Nach de Geburt vo de Zwilling, han ich d’fröid am nähe entdeckt. Mis Mami hät gfunde „mach doch au no so es paar lässigi Lederfinkli für an Märt“, drum git’s sit Herbst 2010 au no Lederfinkli, im 2011 sind denn Kuschelhösli und Beanies dezue cho und sit letscht Jahr au (Schlupf)mütze, Shirts, Pulli, Röckli, Loops, Leggins und no meh

2013020625_dscf0019

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

*